Corfu

28 november 2017 - Corfu, Griekenland

Deliziosa, dinsdag 28 november 2017

Vandaag was het erg vroeg uit de veren. De klok was een uur vooruit gezet en het schip legde al om 08.00 uur plaatselijke tijd aan op het eiland Corfu. We zijn om 08.00 uur eerst gaan ontbijten om daarna na ons gebruikelijke kopje cappuccino, rond 8.45 aan land te gaan.

We zijn via de kustweg naar het oude centrum van Corfustad gewandeld om daarna in de oude steegjes en straatjes van de gezellige drukte te genieten. Voor ons Joan een paar oorbelletjes gekocht en onze verzameling magneetjes uitgebreid. Ook hebben we op het centrale plein lekker in het zonnetje wat gedronken.

Aangezien we hier maar tot 13.00 uur de tijd hadden, zijn we rond 12.00 uur weer terug gewandeld naar het schip. Op het bovendek hebben we onze mail bij kunnen werken en dit reisverslag vanuit onze bundel op ons blog kunnen zetten.

Later in de middag hebben we deel genomen aan een dansles, waarbij de chachacha werd voor gedaan, om hem daarna later op de avond in de grote bar uit te proberen. (Lukte overigens niet erg goed)

Omdat vannacht de klok weer 1 uur terug gaat hebben we er een erg lange avond van kunnen maken.

We hebben tot nu toe redelijk mooi weer. Het is niet erg warm, maar wel zonnig, zodat het uit de wind toch erg lekker is.

Groeten van

2 Cruisers op de Deliziosa

1. Ton en lenny:
    29 november 2017
    Hoi maatjes,
    Wat lees ik nu, zolang dansles gehad en dan moeite hebben met de cha cha cha? Dat zal dan veel oefenen worden deze vakantie. Gr wij