Civitavecchia

30 november 2017 - Civitavecchia, Italië

Deliziosa, donderdag 30 november 2017

We hebben vandaag de hele dag de tijd gehad om de haven van Rome, Civitavecchia, te bezoeken.

De haven wordt voornamelijk aangedaan om van hieruit Rome te bezoeken. Aangezien we al twee keer in Rome zijn geweest hebben we de dag in Civitavecchia doorgebracht.

We zijn eerst langs de boulevard gewandeld om daarna naar het winkelgebied te gaan. Het stelt allemaal niet zo erg veel voor, zodat we al rond 13.00 uur terug aan boord waren.

Na de lunch zijn we, om niet al te veel  overtollige kilo’s over te houden aan deze vakantie, weer een dik uur gaan sporten.

Om 16.00 uur hebben we voor onszelf een high tea georganiseerd door aan het buffet diverse hartige en zoete hapjes te gaan halen bij een vers kopje thee.

Tevens hebben we hier ons dagboek bijgewerkt, en ons Joan een hoop onzinnige informatie over overtollige kilo’s via WhatsApp de wereld in gezonden.

Groeten van

2 Cruisers op de Deliziosa

1. Wilma:
    2 december 2017
    Hebben jullie na 2 keer heel Rome gezien? Knap hoor, ik zou er wel twee weken kunnen vertoeven. Civitavecchia is ook leuk maar je kunt altijd ipv van 1 uur ook nog 3 uur gaan sporten. hihi. Geniet van al het lekkers Ad, je leeft maar één keer. Komt goed wanneer je weer thuis bent, doei!! xxWilma
  2. Wil:
    3 december 2017