Cirque du Soleil

9 oktober 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Las Vegas, maandag 9 oktober 2017

Na het late ontbijtbuffet bij Harrah’s zijn we naar een bureautje gegaan van Tix4tonight om te kijken of er restkaartjes te koop waren voor een van de 7 shows van Cirque du Soleil.

We hadden geluk, want er waren nog kaarten voor uitstekende plaatsen voor de show Mysterie in Treasure Island. We hebben deze gekocht en zijn met de voucher naar TI gewandeld om daar de plaatsen te bespreken. Voor de show die we voor dinsdag geboekt hebben diende we naar het betreffende casino te gaan voor het bespreken van de stoelen.

Dit betekende een fikse wandeling van Treasure Island naar Excalibur zowat aan het andere eind van de strip. Onderweg hebben we door wat casino’s met bijbehorende shoppingmalls gewandeld en voor $ 0,02 vergokt op een slotmachine in Flamingo casino.

’s-Avonds hebben we van een geweldige show van Cirque du Soleil genoten met een aantal ongelofelijke acts. Ook de choreografie was geweldig. Je komt ogen te kort om alles te kunnen zien.

Na de show zijn we weer naar ons stamcasino gegaan om wat te drinken. We hebben hier vandaag ook een flinke winst van $ 2,-- geboekt met op de speelautomaten gokken.

Groeten van

2 vakantiegangers in Las Vegas

1. Mia:
    10 oktober 2017
    De shows zijn inderdaad ongelooflijk. Geniet er nog van.
  2. Wilma:
    11 oktober 2017
    Hallo Vakantiegangers, hier ontgaat mij e.e.a. Ik dacht dat jullie maar 3 weken met vakantie gingen, dit lijkt zoooooveeeeel langer. Ik zal het wel vergeten zijn maar mooi zijn die shows van Cirque de Soleil warre. Lekker blijven genieten. Groetjes Wilma x