Chinese tuinen

23 september 2017 - Vancouver, Canada

Vancouver, zaterdag 23 september 2017

We hebben het vandaag rustig aan gedaan. We zijn na het ontbijt met de bus naar de eerste halte in downtown Vancouver gegaan. (Dit is overigens maar een halte van ons hotel af maar wel ca 5 km)

We zijn van hieruit naar zee gewandeld, om daarna de kade te volgen naar de cruisehaven waar vandaag 3 cruiseschepen aangemeerd lagen. We hebben hier rustig op een terrasje naar de bedrijvigheid zitten kijken, om daarna onze weg te vervolgen naar de Chinese tuinen. Deze zijn weliswaar erg mooi, maar niet al te groot. Op advies van een Nederlander die al 43 jaar in Vancouver woont, zijn we niet verder Chinatown ingegaan.

In Gastown hebben we nog van een late lunch genoten, om daarna de rest van de middag te besteden met het doorkruisen van de winkelstraten en enkele winkelcentra.

Hoewel we het erg rustig aan wilde doen, hebben we vandaag toch weer ruim 16 km gewandeld; Vakantie kan erg vermoeiend zijn.

Groeten van

2 vakantiegangers uit Vancouver

PS. We hebben een cardreader gekocht zodat we nu enkele foto’s hebben kunnen plaatsen.

1. Mia:
    24 september 2017
    Prachtige foto’s. We herkennen veel. De haven met die prachtige torenflats is uniek. Jullie zullen nog heel wat totempalen op de weg naar Alaska tegenkomen. Nog veel plezier.
    Ed & Mia.
  2. Liesbeth:
    24 september 2017
    Leuk, eindelijk foto's, en wat voor foto's, prachtig!!
    Maar Ad, ben je genezen van je hoogtevrees, of was het toch peentjes zweten, jullie zijn wel heel hoog boven de afgrond, en wij hebben je wel eens anders meegemaakt! Knap dat je het gedaan hebt. We zien jullie verdere verhalen EN foto's met plezier tegemoet. groeten uit een zonnig hilvarenbeek! F. en L.
  3. Ton en lenny:
    24 september 2017
    Hoi maatjes ziet er geweldig uit, nu kun je nog beter een voorstelling maken van jullie reis.
    Tussen haakjes, Wij vertrekken morgen naar de volgende camping in de buurt van Avignon, gr wij
  4. Marian:
    24 september 2017
    Hoi maatjes, prachtige foto's, die brug is wel heel eng, maar als je iets wil meemaken en zien...moet je er voor gaan, lieve groet Ad & Marian