Catalina Island

18 december 2016

Costa Deliziosa , 18 december 2016

Goede avond volgers van ons reisverslag,

We hebben vandaag het genoegen gehad om aan land te kunnen gaan op een privé-eiland van de Carnival-groep. Het was een echt Bounty-eiland zoals je je dat voorstelt in je dromen. Wuivende palmen, hagelwitte stranden een azuurblauwe zee en dit alles zonovergoten.

We zijn rond 09.00 uur met een tenderboot aan wal gegaan, waar de strandstoelen en de parasols al klaar stonden. Alvorens van deze strandstoelen gebruik te maken hebben we eerst een stevige wandeling gemaakt door een stuk ongerepte natuur om langs een verlaten strand terug te gaan naar de verlokkingen van de strandstoelen, parasols en de drankjes aan de bar. (inclusief in ons drankpakket)

Door Costa was er vanaf 12.00 uur een uitgebreide barbecue georganiseerd waar we ook ons deel van naar binnen hebben gewerkt alvorens door een van de tenderboten weer terug te worden gebracht naar ons cruiseschip.

’s-Avonds was er aan boord een Italiaanse avond georganiseerd. Hierbij wordt er door het bedienend personeel tijdens het diner een kleine show opgevoerd en worden de dames en of heren ten dans gevraagd. Het brengt altijd weer een erg leuke stemming tijdens het diner. Alles op de boot is tijdens deze avond in de kleuren van de Italiaanse vlag versierd en heel veel gasten zijn ook in deze kleuren gekleed.

Na het diner zijn we zoals gebruikelijk weer naar de Koffie en Chocoladebar gegaan voor onze luxe koffie (espresso met chocolade en room) De rest van de avond samen met Wim en Wil, Jos, en Bert en Riny doorgebracht.

Groetjes van

Twee vakantiergangers op weg naar Fort Lauderdale.

1. Wil:
    20 december 2016
    Volgens mij gaat het daar met jullie weer bijzonder goed, goed weer lekker eten en drinken en veel zien geniet ervan!
  2. Marjo Somers:
    20 december 2016
    Jullie weten al waar je de komende wintermaanden over kunt dromen. lijkt me wel heel leuk om een keer zo'n eiland te zien en te beleven!

Nog veel plezier!
    groetjes Jan en Marjo
  3. Wilma:
    21 december 2016
    Kijk nu gebeuren de leukere dingen, al blijft wandelen wel het hoogtepunt, hihi. Lieve groetjes xx
  4. Marian:
    21 december 2016
    in een woord geweldig jullie verslag!! blijf jullie volgen....en n hele fijne kerst, zonder de donkere dagen die wij hebben, maar dat heeft ok wel iets...liefs, Marian