Bari

27 november 2017 - Bari, Italië

Deliziosa, maandag 27 november 2017

Vandaag konden we om 14.00 uur van boord af om Bari te bezoeken. In tegenstelling tot vorig jaar was het vandaag droog weer met af en toe wat zon. Wel een erg koude wind.

We zijn door de oude stad gewandeld met veel typische oude schilderachtige steegjes. Ook hebben we uiteraard de twee belangrijkste kerken, de Cathedral of San Sabino en de Basilica of San Nicola bezocht.

Na door een deel van de nieuwe stad te hebben gelopen zijn we via de stadswallen terug gewandeld naar het schip om van een late high tea te genieten.

Ook vanavond hebben we in het theater weer naar een erg mooie show in het theater kunnen kijken, waarbij de dansers speelden met licht.

We missen overigens wel de verhalen over PZ van Wil en Wim.

Omdat vannacht de klok 1 uur vooruit gaat zijn we om 00.30 uur nieuwe tijd naar onze hut gegaan. Morgen is het namelijk erg vroeg dag. We leggen namelijk al om 08.00 uur aan op het eiland Corfu.

Groeten van

2 Cruisers op de Deliziosa

1. Willy berkelmans:
    28 november 2017
    Alweer op weg. Maak er een mooie reis van. Wellicht gaan jullie vast het ontbijt een paar keer missen, maar dan hebben het savonds in ieder geval heel gezellig gehad. Enjoy
  2. Wilma:
    1 december 2017
    De klok een uur vooruit??Zal aan mij liggen. lekker genieten maar weer, veel plezier en regelmatig trainen! Gr Wilma