Barcelona

21 april 2018 - Barcelona, Spanje

Costa Pacifica, zaterdag 21 april 2018

Hoewel we vandaag van boord konden in Barcelona, hebben we er toch een zeedag van gemaakt.

We konden pas rond 08.30 uur van boord en moesten al weer om 12.00 uur terug op de Costa Pacifica zijn.  Een veel te korte tijd, zeker om dat het schip ook nog eens behoorlijk ver van het centrum van Barcelona aangemeerd lag.

We hebben van deze laatste dag aan boord nog maar een keer genoten van het mooie weer.

’s-Avonds zijn we met Amanda en Malcolm (het Australische echtpaar) uitgebreid gaan dineren, waarbij ons Joan een originele Indiase maaltijd voorgeschoteld heeft gekregen  welke ze een dag tevoren had besteld samen met Amanda en Malcolm.  Ik heb me wijselijk bij het normale menu gehouden.

Na het diner zijn we voor de laatste maal naar de grand bar gegaan en hebben we de gewonnen cocktails soldaat gemaakt.

Rond 23.30 uur zijn we naar onze hut gegaan aangezien we morgen om 08.00 uur de hut moeten verlaten.

Groetjes van

2 Vakantiegangers op de Costa Pacifica.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Giel en ilona:
    22 april 2018
    Ohh jullie vakantie is alweer bijna ten einde. Tot ziens in Koningsschild!
  2. Rien en Ine:
    22 april 2018
    Welkom terug op het vaste land en tot morgenavond.
  3. Ton en lenny:
    22 april 2018
    Zo dit zit er weer op , zo te lezen hebben jullie het erg naar je zin gehad en hebben ook wij weer mee kunnen genieten
    En nu op naar de volgende vakantie, gr wij
  4. Ton en Jeanne Rooij Van:
    Hallo vrienden,
    Het zal weer even wennen zijn om al die luxe achter te laten, maar,,,,nu zijn wij er weer. We wensen jullie een veilige thuis reis en horen jullie snel. Lieve groetjes van ons
  5. Marjo Somers:
    Hallo Johan en Ad,
    Weer welkom in Europa! Dat wordt afkicken van de luxe diners en champagne ontbijten!
    Niemand kan jullie echter de gewelgige herinneringen meer afnemen! Geniet er van!
  6. Wilma:
    23 april 2018
    Oh en Barcelona is zo gaaf! Maar idd je kunt niet alles hebben, hihi en goed is goed. Alvast welkom thuis en tot snel! xx