Antigua

16 december 2016 - Saint John's, Antigua en Barbuda

Costa Deliziosa , 16 december 2016

Goede avond volgers van ons reisverslag,

Na 6 ontspannen zeedagen zijn we nu in de Nieuwe Wereld aangeland. We hadden met enkele andere echtparen afgesproken om gezamenlijk een taxibusje te zoeken om ons alle bezienswaardigheden van het eiland te laten zien.

Na een korte maar keiharde onderhandeling hebben we de prijs af kunnen maken op $ 20,-- per persoon. Wij als enige Brabanders zaten met 6 Limburgers en 1 echtpaar uit Elst bij Nijmegen opgescheept.

We zijn door de taxichauffeur o.a. naar de volgende bezienswaardigheden gebracht:

1 Diverse oude kerkjes

2 Enkele zeer mooie uitzichtpunten

3 Nationaal park Nelson’s Dockyard

4 Pillars of hercules

5 Enkele mooie Bounty stranden.

De totale toer heeft ruim 5 uur geduurd, waarbij we onderling ontzettend veel gelachen hebben.

Nadat we terug waren aan boord, zijn we wat gaan eten om daarna nog even van boord te gaan om in St-John zelf nog wat toeristen-winkeltjes te gaan bekijken.

We hebben ’s-avonds de inmiddels traditionele luxe koffie gedronken met Wim en Wil om de rest van de avond een rustig plekje te zoeken om gezellig bij te kletsen.

Groetjes van

Twee vakantiergangers op weg naar Fort Lauderdale.

1. Rien en Ine:
    17 december 2016
    Nu even bij komen van de vermoeiende zeedagen en dan weer volop ervaringen opdoen in de nieuwe wereld. Geniet ervan.
    groetjes, Ine en Rien
  2. Elly:
    17 december 2016
    Niks aan he? Cruisen Nog een week of 3 en dan moeten wij ook weer Jullie verhalen zijn heel herkenbaar.
    Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben.
    Wil alleen even weten wat die luxe koffie nou eigenlijk precies is....
  3. Wilma:
    Have fun en geniet van de Irish Coffees (denk ik dan) Doei
  4. Ton en lenny:
    Hallo daar
    Zijn jullie weer blij om vaste grond onder de voeten te hebben en geen dek rondjes meer te hoeven lopen, en vooral om weer wat gebouwen en groen om je heen te zien , geniet er van, gr wij