8e Zeedag

15 december 2016

Costa Deliziosa , 15 december 2016

Goede avond volgers van ons reisverslag,

We hebben vandaag de laatste zeedag van de 6 die nodig zijn om in het Caraïbisch gebied te komen achter de rug. Ook vandaag ben ik  al om 06.00 uur op gestaan om naar de zonsopkomst te gaan kijken en ook nu weer met Wim  een kleine 10 kilometer over de diverse dekken gewandeld.

Na het ontbijt hebben ons Joan en ik een rustig plekje opgezocht om van het heerlijke weer te genieten.

De rest van de dag lekker rustig doorgebracht, waarbij we zo nu en dan een praatje maakte met andere Nederlanders aan boord. Zelfs nu na 19 dagen komen we nog altijd Nederlanders tegen die we vooraf niet gezien hebben.

Ons Joan is om goed 16.00 uur aan haar gebruikelijke 10 rondjes dek 3 begonnen, waarbij ze dit keer aangemoedigd werd door 3 oudere “heren” waarvan de vrouwen ook ineens sportieve aspiraties hadden gekregen.

Toen we ’s-avonds om 23.00 uur op weg waren naar onze hut liepen we deze 3 echtparen tegen het lijf, zijn aan de praat geraakt, en voor we het wisten was het bijna 02.00 uur geworden.

Groetjes van

Twee vakantiergangers op weg naar Fort Lauderdale.

1. Wilma:
    17 december 2016
    Nou ren ze, drukke vakantiegangers. Er wordt wat afgelopen op zo'n boot. Bijna weer land in zicht en kun je "echt" gaan genieten van alle mooie dingen?? Lieve groetsels! xx
  2. Ton en lenny:
    17 december 2016
    Hoi maatjes
    Goh wat zal Ad slank zijn als hij terug is, met al die km achter zijn kiezen,
    gr wij