5e Zeedag

12 december 2016

Costa Deliziosa , 12 december 2016

Goede avond volgers van ons reisverslag,

We zijn vandaag de kreeftkeerkring gepasseerd en bevinden ons nu officieel in tropisch gebied. Hoewel Neptunus normaal alleen bij het passeren van de evenaar aan boord komt, heeft het animatieteam deze gelegenheid aangegrepen om hiervan een show te maken, met een soort carnavaleske verkleedpartij.

Ook vandaag was het weer een zonovergoten dag zodat we ons gebruikelijke zeedag programma hebben kunnen afwerken met heeeeeeeeeel veeeeeeeeel in de zon liggen. (geld uitsluitend voor ons Joan)

Om 17.30 uur was er een captains-cocktailparty georganiseerd voor de leden van de Costaclub. Op zulk een dag is vrijwel iedereen op z’n paasbest gekleed en is het aansluitende diner meer exclusief.

Na afloop van het diner zijn we na het inmiddels gebruikelijke kopje koffie naar het theater gegaan, waar deze keer een wervelende show met veel dans en zang werd opgevoerd.

Na de show zijn we samen met Ed en Mia, onze tafelgenoten nog wat gaan drinken in de Pianobar.

We zijn nu op de helft van de oversteek naar de Nieuwe Wereld en helaas ook op de helft van onze cruise.

Groetjes van

Johanna en Adrianus op weg naar Fort Lauderdale.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wilma:
    13 december 2016
    Helaas op de helft van jullie cruise?? Dat meen je toch niet echt he?? Maar goed, een ding is zeker jullie moeten meer dan uitgerust terugkomen dat moge duidelijk zijn. Misschien moet ik ooit ook eens gaan cruisen voordat ik een oordeel vel, maar het lijkt me gewoon vreselijk saai. Daarbij heb ik ook geen gepaste outfit voor zo'n cocktailparty haha. Veel plezier en behouden vaart!! xx
  2. Ton en lenny:
    Hoi maatjes
    Allereerst bedankt namens Ton voor de hele leuke kaart, had hij indedaad niet verwacht.
    Jullie zullen straks wel poepie bruin zijn na al die zeedagen met dat mooie weer,
    wezijn er stik jaloers opgeniet er maar van gr wij.
  3. Marjo Somers:
    13 december 2016
    We hopen dat jullie van het 2e deel van de cruise net zo veel mogen genieten als van het 1e deel! Nog heel veel plezier en lekker veel zon!

Groetjes Jan en Marjo