4e Zeedag

11 december 2016

Costa Deliziosa , 11 december 2016

Goede avond volgers van ons reisverslag,

Ook deze 4e zeedag, was zoals je van een zeedag in subtropisch gebied mag verwachten. Vrijwel iedereen aan dek om van het mooie weer te genieten. Ook nu zijn we na een overheerlijk ontbijt naar het achterdek gegaan om ons plaatsje in de zon op te zoeken. We hadden een uitnodiging gekregen om de keuken te bezichtigen. Ons Joan heeft dit samen met Mia, een tafelgenote, gedaan. Ik heb intussen de plaatsen op het achterdek bewaakt en op mijn tablet een paar spelletjes sudoku gedaan.

Nadat ons Joan weer geïnstalleerd was  heb ik een rondje over het schip gemaakt alvorens mijn gebruikelijke 6 km over dek 3 te wandelen (ruim 10 rondjes)om daarna nog 45 minuten in de sporthal door te brengen.

De rest van de dag samen met ons Joan van het zonnetje op het achterdek genoten, totdat ons Joan zich ook verplicht voelde om ook haar rondjes te gaan lopen.

Na het diner zijn we een exclusief kopje koffie gaan drinken en hebben met Wim en Wil uit de Achterhoek in een rustige bar wat zitten kletsen. Zij hebben al twee keer een wereldcruise gemaakt en vinden dit geweldig. Koren op mijn molen om ons Joan hiervan te overtuigen.

Om 12.00 uur plaatselijke tijd hebben we onze hut opgezocht.

Het tijdsverschil met Nederland is intussen opgelopen tot 3 uur.

Groetjes van

Johanna en Adrianus op weg naar Fort Lauderdale.

1. Wil:
    12 december 2016
    Ja met zo'n reis zul je bijna de tijd vergeten!
  2. Ton en lenny:
    12 december 2016
    Hoi maatjes,
    Wel ja zeg je bent nog onderweg en dan doemd de volgende reis al weer op, maar gelijk heb je , genieten is het motto.
    gr wij
  3. Wilma:
    13 december 2016
    Het is wel erg afwisselend met die 6km rondjes elke dag en sportschool op vakantie, maar dat je daar zover voor weg moet?? Dat kun je hier ook hoor! Maar ja die lekkere koffie's enzo die zullen het hem wel doen en de captains table natuurlijk haha. Geniet ze. xx