2e Dag crossing

12 april 2018

Costa Pacifica, donderdag 12 april 2018

We willen er geen gewoonte van maken, maar ook vandaag hebben we het zo laat gemaakt dat de bar al gesloten was, en de stofzuigers al tevoorschijn waren gehaald voordat wij onze hut gingen opzoeken. Ook nu hebben we een groot gedeelte van de avond met Hans en Loes in de grote bar zitten kwebbelen.

We hebben vandaag overigens het champagneontbijt gemist. Dit komt mede doordat tijdens de oversteek de klok elke nacht 1 uur vooruit wordt gezet. Hierdoor zijn de nachten extra kort, zeker als je het de avond er voor erg laat hebt gemaakt.

Maar niet getreurd ook het normale ontbijt, zelfs het laat-ontbijt is overvloedig, dus we komen echt niets tekort.

We hebben vandaag erg veel wind gehad met wat minder zon als we de laatste maand gewend zijn geweest, zodat we maar wat hebben zitten lezen en een middagdutje hebben gedaan.

Om 16.00 uur zijn we naar de fitness gegaan om er voor te zorgen dat we een beetje in conditie blijven. Gedurende de hele vakantie tot nu toe lopen en wandelen we elke dag minimaal 10 kilometer om er voor te zorgen dat we niet met al te veel extra kilo’s thuis komen.

Groetjes van

2 Vakantiegangers op de Costa Pacifica.