1e Zeedag

5 december 2016

Costa Deliziosa , 5 december 2016

Aangezien we vanaf gisteren een zuidelijke koers varen zijn de gemiddelde temperaturen langzaam richting de 20 graden aan het kruipen. Het was vandaag, net aan, de eerste korte broeken-dag. We hebben de zeedag-routine van de voorjaarscruise weer opgenomen, te weten;

1.      Lekker uitslapen.

2.      Heerlijk gaan ontbijten in het restaurant met bediening.

3.      Ergens rustig gaan zitten (nu nog net niet met zwemkleding in de zon) lezen.

4.      Sporten in de sportclub om de overtollige calorieën die we innemen weg te werken.

5.      Uitgebreid lunchen in een van de restaurants.

6.      Ca 6 km wandelen op dek 3

Het avondprogramma bestaat uit gezellig gaan dineren, daarna in de koffie en chocoladebar een heerlijke speciale koffie drinken, waarna we naar een meestal erg leuke show in het theater gaan.

Na afloop van de show brengen we de rest van de avond door in een van de vele bars aan boord.

Johanna en Adrianus op weg naar Fort Lauderdale.