1e Paasdag aan boord

1 april 2018

Costa Pacifica, zondag 1 april 2018

Vandaag, 1e paasdag, hebben we een hele drukke 1e zeedag gehad.

We hebben eerst een uitgebreid champagneontbijt gehad, waarna we in een van de restaurants een cappuccino zijn gaan drinken.

Om 10.30 hadden we een cocktailparty met de kapitein van het schip, waarbij de champagne ook weer overvloedig werd geschonken. Hierna zijn we naar de lunch in het buffetrestaurant gegaan.

Na de lunch hadden we nog even de tijd om wat van het mooie weer te genieten, maar we werden om 16.00 uur weer verwacht bij de Nederlandse hostess aan boord voor een welkomstdrankje en wat uitleg over de cruise.

In verband met Pasen was de dresscode gala, dus we hadden wat extra tijd nodig om ons op te doffen voor het diner waarna we samen met Nellie en Dick (een echtpaar wat we al kenden van vorige cruises) naar weer een cocktailparty met de kapitein moesten.

Na deze party hebben we in het theater naar een mooie voorstelling gekeken om daarna op dek 9 om 24.00 uur in de buitenlucht van een extra luxe paasbuffet te gaan genieten en tevens het 70 jarig bestaan van Costa te vieren. Voor details zie foto’s

Groetjes van

2 Vakantiegangers op de Costa Pacifica.

1. Liesbeth:
    6 april 2018
    Zo vakantiegangers, dat worden héééél veel rondjes over het dek wandelen om al die calorieën weer kwijt te raken! Maar dat is van later zorg, nu genieten en straks weer lijnen.
  2. Willy berkelmans:
    7 april 2018
    Wauw. Wat een prachtig stel zijn jullie samen zo strak in het pak😊 de prachtige rode galajurk is een plaatje. Beeldschoon!