1e dag Crossing the Atlantic

11 april 2018

Costa Pacifica, woensdag 11 april 2018

Vandaag, de eerste dag van de crossing over de Atlantische oceaan hadden we bijna het champagneontbijt gemist. We hebben uitgeslapen.  Bij het ontbijt lag dit maal een Nederlandse krant die we omdat we de laatste ontbijters waren mee konden nemen. We zijn weer helemaal bij met het nieuws.

We hadden vandaag een zonnige dag, met helaas wel erg veel wind (kracht 6 a 7), maar ondanks dat we zo laat waren hebben we toch een plaatsje in de luwte kunnen vinden, zodat het heerlijk toeven was aan dek.

Rond 16.00 uur zijn we naar de fitnessruimte gegaan om onze overtollige hoeveelheid eten te verbranden.

Het was vandaag de tweede gala-avond met voor de gasten wederom een cocktailparty met de kapitein. We kwamen dit keer bij Frans en Loes te zitten, waar we al regelmatig een praatje mee gemaakt hadden. Na de party en de show in het theater zijn we samen met hen naar de grote bar gegaan, waar de rest van de avond gezellig hebben zitten keuvelen. Dit was de eerste avond aan boord dat het zo laat is geworden dat de bar werd gesloten voordat wij weg waren.

Groetjes van

2 Vakantiegangers op de Costa Pacifica.

1. Wilma:
    13 april 2018
    Het lijkt wel een heuse Loveboat met die mooie lange jurken allemaal.
    Ik hoop dat jullie ook mooie dingen gaan zien en beleven? Het is veel sporten en af en toe dansen, nu nog de echte cultuur snuiven (of natuur) ook leuk? Lekker blijven genieten, hier ook mooi weer dit weekend. xx
  2. Jan en ineke:
    13 april 2018
    Wat zijn jullie al verkleurd(poepie bruin )...Komt extra goed uit bij die mooie avondkleding!!!
    Begrijp uit jullie verhalen dat jullie het nog niet beu zijn maar het nog heel goed naar jullie zin hebben. Dus nog heel veel ¨"cruise" plezier !