12e Zeedag (Laatste van deze cruise)

27 december 2016

Costa Deliziosa , 27 december 2016

Goede avond volgers van ons reisverslag,

Vandaag was onze laatste zeedag van deze cruise. We hebben deze dag, zoals de meeste gasten,    nog gebruikt om nog wat bij te bruinen. Normaal doen we dit op dek 9 bij het zwembad, maar omdat er veel wind stond zijn we ergens gaan liggen waar we beschut waren voor de wind. Verder bestond de dag uit het afscheid nemen van de cruisegasten waar we regelmatig contact mee hebben gehad en uiteraard met het inpakken van de koffers.

Na het diner zijn we met Wil en Wim voor de laatste maal koffie gaan drinken. Het leek wel een staande receptie, want zowat iedereen kwam ons nog even goede reis naar huis wensen. We hebben met Wil en Wim afgesproken om morgen om 06.00 uur te gaan ontbijten en daarna rond 07.00 uur van boord te gaan.

Groetjes van

Twee vakantiegangers opnieuw op weg naar Fort Lauderdale.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Willy berkelmans:
    28 december 2016
    Een hele goede reis naar huis en tot snel. De verhalen live......ik kan niet wachten.
  2. Ton en Jeanne Rooij Van:
    28 december 2016
    Hoi cruisevaarders, aan alles komt een einde, aan deze mooie reis en ook 2016. Wij wensen jullie een hele veilige thuisreis, en een heel mooi en gelukkig 2017
  3. Rien en Ine:
    28 december 2016
    De zeebenen kunnen weer gaan wennen aan het gewone landlopen. Goede thuisreis en de beste wensen voor 2017.
    groetjes, Ine en Rien
  4. Jan en ineke:
    28 december 2016
    veilige reis terug naar huis.....Volgens ons kunnen jullie terug kijken op een mooie en geslaagde reis !En als jullie weer thuis zijn een fijne jaarwisseling ! een nieuw jaar waarin jullie weer een mooie reis kunnen gaan plannen ! Misschien wel die wereld reis !!!!!
  5. Ton en lenny:
    28 december 2016
    Na alles wat we gelezen hebben is dit weer een zeer geslaagde reis geweest.
    De zeebenen kunnen weerin de koffer tot de volgende reis, als ze daar nog bij kunnen tenminste
    Wij wensen jullie een goede vlucht naar huis en hopen de verhalen en foto's snel te horen en te zien,
    heel veel liefs uit het koude Nederland.
  6. P.J.M Cooijman:
    28 december 2016
    Was een lange relaxte vakantie denk ik. We wensen jullie een goede reis terug naar huis.
  7. Marjan van Lieshout:
    28 december 2016
    Sjade alles iest forbei, goeie thuisreis !!!!
  8. Wil:
    29 december 2016
    Goede thuisreis en welkom thuis home sweet home.