11e Zeedag

22 december 2016

Costa Deliziosa , 22 december 2016

Goede avond volgers van ons reisverslag,

We hebben vandaag de eerste van twee zeedagen na Fort Lauderdale gehad. Voor de eerste keer deze cruise moeten zoeken naar een ligbedje. Er zijn duidelijk meer mensen aan boord, en daarbij is ook de gemiddelde leeftijd aanmerkelijk gedaald. Waren het eerst de rollators die in de weg stonden en liepen; nu zijn het du buggy’s en kinderwagens. Ook het aantal zonaanbidders is duidelijk gestegen.

Ook ’s-Avonds is het duidelijk een stuk rumoeriger geworden met een soort carnavalsfeest in het atrium, normaal de rustigste plaats aan boord.

Het is even wennen, maar het brengt toch ook wel weer extra gezelligheid met zich mee, en, we hebben ook vandaag ons normale zeedagen-programma af kunnen werken.

Na het diner zijn we weer zoals gewoonlijk koffie gaan drinken om daarna naar de grote bar te gaan om naar het dansen te kijken en zo nu en dan zelf een poging te doen om de linkse en rechtse draai ten beste te geven.

Groetjes van

Twee vakantiegangers opnieuw op weg naar Fort Lauderdale.

1. Wil:
    25 december 2016
    Ja zo zie je het leven kan zo een andere vorm krijgen, maar ook hier kun je van genieten.